De Schutter Neroc
“AMI leert ons beter te forecasten en dus te anticiperen. We leren beter vooruit te kijken. We zijn meer betrokken en uiteindelijk zal het...“
In de uitvoering van onze projecten stellen we ons op als een zeer toegankelijke partner. Die zijn afspraken nakomt en die planmatig en doelgericht te werk gaat. We zijn ervan overtuigd dat een hechte samenwerking met u, als opdrachtgever, èn uw werknemers de basis vormen voor een geslaagde implementatie.
De Schutter Neroc
“AMI leert ons beter te forecasten en dus te anticiperen. We leren beter vooruit te kijken. We zijn meer betrokken en uiteindelijk zal het...“
Dennis Dodeman - De Schutter Neroc
“AMI leert ons beter te forecasten en dus te anticiperen. We leren beter vooruit te kijken. We zijn meer betrokken en uiteindelijk zal het dan ook beter beklijven. De reacties van medewerkers zijn heel enthousiast. We hebben eerder wel eens wat geprobeerd, maar dan zat er altijd weinig structuur in. Nu is dat er wel.“
Hier vindt u enkele klantervaringen
Delhaize Belgium
“AMI values the embedding of change. The change that is implemented has to be part of the daily operations. That’s why they invest a lot...“
Thibaut Belien - Delhaize Belgium
“AMI values the embedding of change. The change that is implemented has to be part of the daily operations. That’s why they invest a lot of time in the human factor. They coach the team leaders daily in how to react and communicate in certain situations, as it are the team leaders that will have to seal the change once AMI is gone.“
Ethias
“Eén van mijn doelen was het helder communiceren van de visie van Ethias aan alle medewerkers. De Roadshows die we daarvoor hebben georga...“
Marc Schaepen | directeur Schade Particulieren - Ethias
“Eén van mijn doelen was het helder communiceren van de visie van Ethias aan alle medewerkers. De Roadshows die we daarvoor hebben georganiseerd, waren echt een hoogtepunt. Ik heb 20 sessies gedaan voor groepjes van steeds 15 medewerkers. Niet met PowerPoint maar met een flipover. Eerst dacht ik: Moet dit nou zo? Maar achteraf was dit de juiste beslissing. Ik kon veel meer focus op de inhoud van de boodschap leggen. Ik had tijdens de sessie veel meer verbinding met de mensen.“
Manpower Nederland
“Ik wil AMI bedanken voor de onuitputtelijke inzet. En succes wensen bij het volgende project binnen Manpower, dat AMI inmiddels is begonn...“
John Dingemans, directeur - Manpower Nederland
“Ik wil AMI bedanken voor de onuitputtelijke inzet. En succes wensen bij het volgende project binnen Manpower, dat AMI inmiddels is begonnen in Europa.“
Mercator Verzekeringen
“We bleken in staat de verwerkingstijd van nieuwe zaken te verlagen met 25 procent. Daarenboven is er een verkorte doorlooptijd (20 procen...“
Gert de Winter, gedelegeerd bestuurder - Mercator Verzekeringen
“We bleken in staat de verwerkingstijd van nieuwe zaken te verlagen met 25 procent. Daarenboven is er een verkorte doorlooptijd (20 procent) en verminderde kans op fouten.“
DHL
“AMI has proven to be able to communicate, manage and pilot in different cultures, including dealing with different languages.“
Jean-Marie Follope | Director European Coordination Centre - DHL
“AMI has proven to be able to communicate, manage and pilot in different cultures, including dealing with different languages.“
Dit zijn enkele van onze bijzondere klanten:
Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak
Met een partij die in de ziel van uw bedrijf kijkt, gaat u natuurlijk niet zomaar in zee. Daarom bieden we u graag meer dan een kennismaking aan: Geheel vrijblijvend komen we een volledige dag bij u over de vloer en maken een bedrijfsscan!
Scan aanvragen